piątek, 31 sierpnia 2012

Beach Cruise-r China Glaze

 Ostatni lakier z kolekcji Summer Neons China Glaze. Drugi z fioletów który podbił moje serce :)

Beach Cruise-r China Glaze


Również nie nazwałabym go prawdziwym neonem choć jest dość żywy. To lakier w kolorze fuksji, z delikatnym shimmerem (widocznym dopiero przy dokładnym przyjrzeniu się) w kolorach czerwieni, purpury i niebieskiego.


Przypomina mi nieco mój ukochany lakier Color Club Mrs. Robinson  który po 2 latach zmienił kolor, nie wiedzieć czemu :( czym jestem przybita bo był to mój naj naj odcień lakieru


Całą kolekcję Summer Neons dostaniecie tutaj KLIK

pozdrawiam 
Aga

22 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że każdy lakier na Twoich paznokciach mi się podoba :> Manicure w Twoim wykonaniu jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, dzięki! Nie jest taki idealny, zawsze maluję daleko od skórek bo przy mojej wadzie wzroku niestety gdy jestem zbyt blisko to zawsze się ubrudzę a nie lubię potem poprawiać i wycierać niedociągnięć :/

      Usuń
  2. Śliczne odcienie ma China Glaze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! Coraz bardziej kocham tę markę- ze względu na jakość i właśnie na gamę kolorów

      Usuń
  3. Świetny kolor, uwielbiam wselkie odcienie amarantu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda:) takiego koloru jeszcze nie mam:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kolor jest świetny! Lubię żywe kolory i z chęcią ponosiłabym ten :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kolor z rodzaju tych żywych ale nie neonowych, dla mnie fuksja i amarant to kwintesencja elegancji

      Usuń
  6. Przecudowny odcień,śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny odcień czegoś takiego potrzebuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. JAKI PIĘKNY!!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, soczysty kolorek!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)