wtorek, 10 lipca 2018

Good morning!

Choć naprawdę przed nami wieczór :) Rano wstałam spontanicznie o 5 rano, wyszłam na spacer z Kluskami co mnie skutecznie obudziło i postanowiłam zrobić piętnastominutową mini-sesję w łóżku. Przy okazji chwaląc się wymarzoną pościelą i fajną koszulą :)



Otwieram oczy, półprzytomne spojrzenie napotyka znacznie bardziej przytomne spojrzenie Fiziołki, czuję język Lilly w okolicach łydki, zerkam na zegar. Czy wyście oszalały? Jest piąta! Jeszcze godzinę, proszę...


Jednak moje suki są nieubłagane. Ścichapęk, niby dały za wygraną, ale przy każdym moim minimalnym ruchu, głośniejszym oddechu, czuję ich nadzieję. Miękka jestem, wstaję z łóżka i niczym zombie naciągam na siebie spodnie, narzucam kurtę, zakładam buty i człapię do przedpokoju wśród rozentuzjazmowanych Kudłów.


10 minut i wracamy, ja myśląc wciąż o ciepłym łóżku, podłe bezduszne małpy z ociąganiem. Jednak te kilka minut wystarczyło bym rozbudziła się i włączyła mózg. Nie ma spania, będą zdjęcia! 


Odkąd się przeprowadziłam, absolutnie oszalałam na punkcie wystroju mieszkania. Nowa szminka? Fancy żakiet? Po co mi to? Regał z drewna, kwiaty doniczkowe, nowe biurko - to jest to!

O ciemnoszarej pościeli myślałam od kilku miesięcy. Szczególnie podobały mi się te z wyraźnym splotem, przypominające płótno tkane. Niedawno natknęłam się na taki komplet z batystu, w sklepie internetowym Bon Prix i nie zastanawiając się długo, dodałam go do koszyka. Jeśli lubicie takie klimaty, zerknijcie TUTAJ


Przy okazji zamówiłam koszulę w szare paski. Poszukiwałam takiej od kilku tygodni a w Bon Prix była akurat w cenie promocyjnej (44% taniej), która skutecznie do mnie przemówiła :) Koszulę znajdziecie TU

I tym sposobem mój poranek okazał się bardzo inspirujący :)


Koszule bonprix
Pościel bonprix

pics by me

Pozdrawiam, Aga

33 komentarze:

  1. Podobno gdy kobieta nie ma instynktu wicia gniazda, to coś z nią nie tak. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zgodzę się :) jesteśmy różne, mamy różne charaktery, potrzeby i plany na życie. Każda z nas ma prawo żyć tak jak chce, a takie generalizowanie jest niepotrzebne :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mysle, ze bardziej coś nie tak z osobami, które wtykają nos w nie swoje zycie :/

      Usuń
    3. To ze mną stanowczo jest coś nie tak ;) I dobrze mi z tym ;)

      Usuń
    4. Zdarza się, gdy kobieta nie trafi na swojego samca alfa. Miłości się nie wybiera, to instynkt, nad którym nie panujemy i nie możemy panować, bo gdy próbujemy to już nie jest miłościa tylko zwykłym rachunkiem i interesem, a to nie jest warte zachodu.

      Usuń
  2. O nie! Taką koszule muszę mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny materiał, nieco elastyczny ❤️ Polecam serdecznie, zwłaszcza że jest przeceniona o ponad 40%

      Usuń
  3. Ale jesteś piękna! W takiej naturalnej wersji wyglądasz najlepiej! Śliczne zdjęcia 😘 Koszula wygląda i leży genialnie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku ale seksik z Ciebie w tej koszuli 🙈👿💝

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest tak koszula. W moim stylu. :) Mój pies wstaje nie wcześniej niż o 8:00. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz w tej koszuli, sądzę że ma świetny materiał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz. Bardzo ciekawe szafki obok łóżka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. pościel jest świetna... chyba też zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana masz rewelacyjny uśmiech :)
    Posiel mi się spodobala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post taki pobudzający do zycia hehe :) czytam piąta rano !? oszalala no oszalala ja o tej godzinie przewracam się na drugi boczek hehe ☺☺ ale pięknie tu i te zdjecia super :) fajna posciel, ciekawi mnie czy jest miła w dotyku.. bo jak pisalaś ze splot przypomina niczym płutno to pomyślalam ze jest sztywna i lekko szorstka ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Jej nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy będę mogła zajmować się swoim mieszkaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow idealnie 😻 tak uroczo i naturalnie ❤ super jest ta pościel ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula jest świetna! Uwielbiam rzeczy w paski :) pościel jest super, bo osobiście kocham szarości <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia 😁 podobają mi się te pułki że skrzynek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska jest ta koszula Kochana :-) Super zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie te twoje psiaki ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula prezentuje się bosko ! <3 no i pościel wpadła mi w oko <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Szara pościel prezentuje się cudnie, ale Ty w tej koszuli to już w ogóle! <3 Piękna i naturalna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w tej koszuli 💋

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz pięknie w tym mieszkaniu. Ja rowniez mam bzika na punkcie wystroju!

    OdpowiedzUsuń
  21. Apetycznie wygladasz w tym domowym zaciszu, patrząc z meskiego punktu widzenia. Mógłbym być tym którego wyprowadzasz na spacer o 5 rano. Mam na mysli oczywiście wyprawienie po bułki do pobliskiego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jest ta pościel! Właśnie takiej szukam od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę tę koszulę <3 mam ochotę na szare paski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wpis :) Nawet nie wiedziałam, że w Bon Prix są takie fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)