poniedziałek, 23 lipca 2018

Mrs Grey

Dziś w stylowym poniedziałku stylizacja sprzed kilku tygodni, nieco zapomniana. Czasami tak zachomikuję zdjęcia na laptopie, że znajduję je po jakimś czasie :) Też tak macie?


Szarość z bielą, okraszone kroplą pudrowego różu to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych.

W dzisiejszej odsłonie białe szerokie spodnie z kantem w towarzystwie szarej bluzki i narzutki. Całość uzupełniłam różową torebką i szpilkami. Spokojnie, bez szaleństw czyli to co zakładam najczęściej :)



Bluzka i narzutka SelfieStyle
Spodnie PtakModaCom
Skórzana torebka Stylowa Galanteria
Szpilki Czasnabuty.pl
Bransoletka ACHA Studio

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

12 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, a szpileczki w idealnym kolorze dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szpilki piękne, bardzo mi się podobają..Torba ładna ale dla mnie za duża.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta torba nie jest duża :) określiłabym ją jako średnią. Ja jestem drobna więc może tak wyglądać ale nie należy do dużych na pewno :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo elegancko, a przy tym strój wydaje się wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta narzutka 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w takiej stylizacji. Podobaja mi sie szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja. Tobie we wszystkim ładnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka i narzutka mega mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię taka miejska elegancję w neutralnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ślicznie na tle cegieł ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny tytuł dałaś... ostatnio oglądałam wszystkie cześci Greya na raz.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)