niedziela, 22 lipca 2018

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Uff, wreszcie jest prawdziwe lato. Jesienna niemalże słota odpuściła i możemy się znowu cieszyć słońcem i ciepłem. Od razu energia na full :)
Powiem Wam, że jestem bardzo ciepłolubna i mogłabym mieszkać w innym klimacie. Nie lubię niskich temperatur, mrozu, śniegu itp. Minimum 20 stopni i słońce poproszę :)



Dwa tygodnie zleciały błyskawicznie. Też tak macie, ze latem czas upływa o wiele szybciej niż w chłodne miesiące? usilnie chciałam spowolnić maj, zatrzymać czerwiec, wydłużyć lipiec... ale tygodnie przepływają mi między palcami niczym woda, choćbym nie wiem jak zaciskała dłonie, nie zatrzymam ich na dłużej...



1. Jeszcze działkowo, jeszcze słonecznie :) 
Okulary i chusta Oriflame, kostium no name.

2. Kilka dodatków w letnim klimacie :) Okulary H&M, zegarek, chusta i kapelusz Oriflame, torebka Stylowa Galanteria.

3. Wtorek w ubiegłym tygodniu przywitał nas ochłodzeniem i deszczem. I od tego momentu pogoda grała nam non stop na nosie...
Zegarek Daniel Wellington (macie 15% rabatu na hasło agabil) torebka Stylowa Galanteria, okulary H&M

1.Ten piękny zegarek Daniel Wellington (macie 15% rabatu na hasło agabil) na skórzanym pasku to prezent imieninowy dla mojego taty :) Tak mi się spodobał, że chyba sprezentuję sobie podobny model :) 

2. Poprzedni weekend na działce był zimny i deszczowy, prawie 3 dni siedziałam z resztą osób i psami w małym domku i modliłam się o słońce...
Na zdjęciu zegarek ThomOlson, koszula Bon Prix, pierścionki Oriflame i rattanowa torebka Stylowa Galanteria

3. Zaczynam ubierać moje nagie ściany :) Na pierwszy ogień plakat przedstawiający mapę Łodzi ze sklepu Maptu sami możecie stworzyć swoją wymarzoną mapę, korzystając z prostego edytora KLIK

1. Tyle deszczu to w Łodzi już dawno nie spadło! Poprawiam sobie humor zieloną herbatą w ulubionej filiżance ze sklepu LP

2. Sobota na działce! Bikini, słońce, obowiązkowo kapelusz na głowę i totalny relaks na leżaku. Tego mi było trzeba!
Na zdjęciu mapa Maptu,  koszula Bon Prix, zegarek Daniel Wellington i okulary H&M

3. Niedzielne dzień dobry! Słońce, Kudły tuż przy mnie, jestem szczęśliwa!
Na zdjęciu puzderko na biżuterię ze sklepu LP

A teraz kubek zielonej herbaty, książka i nie ma mnie dla nikogo :)

Dobrej nocy

Pozdrawiam, Aga

11 komentarzy:

  1. Oj tak! Też chętnie zatrzymałabym na dłużej lato. Tylko wtedy tryskam niesamowitą energią i nie jestem wiecznie zmęczona i ponura. :) Miłego odpoczynku, Agnieszko! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, jak zwykle zachwycające zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz jak gwiazda filmowa w tym kostiumie, wow <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje mieszkanie a ten kącik do pracy jest genialny! Podoba mi się ten plakat, muszę chyba sobie taki zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta okrągła torebka będzie moja :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten zegarek DW. Klasyczny a taki styl lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te wakacyjne ciepłe fotki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię gdy jest zimno, dla mnie mogłaby istnieć tylko wiosna i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czaderska jest ta mapa! Ja chcę mój Wrocław :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne foteczki kochana, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzysz piękny, spójny kontent na swoje instagramowe konto 😉

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)