piątek, 13 lipca 2018

Hippie style

Mój rattanowy koszyk jest świetny! Tak bardzo go uwielbiam, że zmieniam dla niego mój styl ubierania się :) Z klasycznej prostej elegancji na bardziej kobiecy, miękki, romantyczny. Taki jak moja dzisiejsza stylizacja.


Biała zwiewna sukienka maxi, odkrywająca ramiona to moje ostatnie odkrycie i hit na najbliższe tygodnie. Bieli towarzyszy brąz w dwóch odsłonach: ciepłej w postaci torebki i nieco chłodniejszych  sandałków.  Okrągłe okulary, to obok rattanowego koszyka, must-have tego lata, zgodzicie sie ze mną?

Sukienki bonprix
Rattanowa torebka Stylowa Galanteria
Bransoletki ACHA Studio
Okulary p/słoneczne H&M
Sandałki Big Star

pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

24 komentarze:

  1. Przepiękne są te zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba, choć nie jest do końca w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę się bardziej przyjrzeć ofercie Bon Prix, bo jestem zaskoczona, że sukienka jest od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem absolutnie zakochana w tej stylizacji! Dopracowana, romantyczna, perfekcyjna- dla mnie idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie ja i biel to zawsze katastrofa 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko idealnie do siebie pasuje! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja <3 Ostatnio mam bzika na punkcie boho.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w tej stylizacji kochana - piękny koszyk powtórzę się po raz n-ty 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wygladasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna 😍 piękna sukienka 😀😀 super wyglądasz 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  11. widzialam juz te zdjecia na instagramie, ale torebka mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałaby mi się taka do sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna stylizacja. Świetnie wyglądasz 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest przepiekna! Śliczne zdjecia 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz nieziemsko nje mogę sie napatrzeć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz w takiej odsłonie boho! <3 niezwykle uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka piękna sukienka, wow! A ta torebka... marzenie ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Ty cudownie wyglądasz. Pięknie Ci w tej sukience. Ta torebka robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz obłędnie w tej sukience <3 i ta torebka - koszyk jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna sukienka, ma na nią ochotę i chyba sobie zrobię prezent:))) Bez okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Cię w każdym wydaniu <3 no i namówiłaś mnie na tę kieckę :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cała stylizacja na szóstkę! Każdy detal dobrałaś idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie Twoje stylizacje zawsze mnie zachwycają ❤ ta sukienka jest boska , uwielbim hiszpanki 😻 a ta torebka jest dla mnie hitem. ❤

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)