poniedziałek, 16 lipca 2018

Red Charlotte

Pogoda nie rozpieszcza, zatem ja rozpieszczam się nowymi sukienkami, nie tylko na okres letni. Dziś piękna Charlotte o hiszpańskim dekolcie.


Dopasowana sukienka w kolorze głębokiej czerwieni, o odkrywającym ramiona hiszpańskim dekolcie i moim ulubionym fasonie ołówka. Towarzyszą jej czarne dodatki w postaci szpilek i okularów p/słonecznych i oraz biżuteria Rose Gold.


Sukienka Charlotte Laleto Collection
Bransoletki Nomination Labizu
Okulary p/słoneczne Oriflame
Szpilki Vices

pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

23 komentarze:

  1. Pasuje do Ciebie czerwień. Wyglądasz bosko! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci w tym kolorze! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz obłędnie w tej czerwonej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie! Mega Ci pasuje ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kiecka, mogłaby być moja 💗

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna suknia, kolor jest boski, a dekolt cudowny,. choć ja mam chyba zbyt szerokie ramiona :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną sukienkę, bo z rozkloszowanym dołem, ale oba modele wyglądają super, zwłaszcza letnim wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie w tej sukience ❤️ Ja ostatnio bardzo lubię czerwone sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz niesamowicie w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam hiszpanki! Pieknie wygladasz 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie. I kolor sukienki cudowny 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz jak milion dolarów, serio <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwony to zdecydowanie twój kolor ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja talia w tym kroju to jest po prostu jakieś cudo! Całość prezentuje się tak elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jak zwykle zachwycam się Twoją piękną figurą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ❤ ale ci pasuje ta sukienka , ten kolor jest stworzony dla Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejuuu ale boska ! 😀 czerwone sukienki sa naprawde nieziemskie 😄 sama mam jedną tylko typu A i lekko sportową ale uwielbiam ją można z nią skomponować fajną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Ty jesteś kobieca 😍 Niesamowicie się prezentujesz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz w niej jak milion dolarów <3

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)