piątek, 20 lipca 2018

White Asymmetry

Kocham białe ciuchy, zwłaszcza o tej porze roku! A białe total looki najbardziej :) Dziś kolejny biały zestaw, ocieplony delikatnie dodatkami. 


Biała sukienka. Ślubna? Bynamniej ;) Ciekawy fason asymetrycznej marynarki, tak trochę w opozycji do tych wszystkich romantycznych zwiewnych kiece ;)

Cieliste sandałki i rattanowy koszyk to jedyne dodatki w tej stylizacji. Nie potrzeba nic więcej :)


Sukienka asymetryczna NA-KD ( polecam rabat 20% na hasło agabil120) aktualnie przeceniona z 242,95 zł na 72,88 zł

Rattanowa torebka Stylowa Galanteria
Sandałki Big Star
Zegarek ThomOlson

pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Miło się ogląda Twoje zdjęcia, są takie profesjonalne 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wprost zakochana w tej torebce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia, a stylizacja boska 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne zdjęcia, piękna stylizacja, a koszyk dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna stylizacja! Naprawdę piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak ci już pisałam, krój sukienki jest cudowny! Uwielbiam marynarkowy design, w bieli tym bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam białe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie! Białe ciuchy nie dla mnie, ale podobają mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja jest obłędna <3 podoba mi się<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze cudownie wyglądasz. Mega masz torebke!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa! Biel przełamana takim brązem, beżem - to lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne polączenie ! :) ale osobiście wydaje mi się to bardziej plaszczyk niz sukienka hehe ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo często chodzę ubrana cała na biało :) Cudnie wyglądasz 😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)