poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Sophisticated

Dzisiejsza stylizacja sprzed 3 godzin :) Ciepłe, popołudniowe światło idealnie gra mi do letnich zdjęć, dlatego ostatnimi czasy fotografuję moje sety właśnie ok 17-18 a nie jak zawsze rano.


Będąc na działce dojrzałam w walizce siostrzenicy koszulowe body. Tak bardzo mnie urzekło, że pożyczyłam je od niej by móc skomponować  z nim kilka zestawów. Nie wiem, czy uda mi się je gdzieś dorwać, będę próbować.

Dziś zestawiłam je ze skórzaną spódnica i czarnymi dodatkami. wyrafinowany a zarazem prosty zestaw, który mnie osobiście bardzo się podoba :) A Wam?



Koszulowe body New Look
Spódnica Zara
Torba Dziki Józef
Okulary p/słoneczne Oriflame
Zegarek Daniel Wellington
Sandałki Vices
pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

30 komentarzy:

  1. kolejna genialna stylizacja ! jak zawsze wyglądasz olśniewająco <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest po prostu idealna i pięknie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu te cudowne paski. Mam czasem wrażenie, że one są stworzone specjalnie dla ciebie! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie buty, podobne widziałam na ZOiO idealnie pasują do całej stylizacji :) pozdrawiam kochana, wyglądasz na prawdę mega. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, koszulowe body idealnie wygląda w towarzystwie spodni i spódnicy, szpilek, balerin i modnych sneakersów. W Twoim zestawie wygląda elegancko i szykownie. Po prostu klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam klimat Twojego bloga ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. ta koszula jest zachwycająca... wiesz już gdzie jej szukac?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku tak bardzo podoba mi się ta stylizacja i w ogóle ta sesja, że nie mogę się napatrzeć! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz, stylizacja piękna i kobieca ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twoje outfity! Klasa i szyk! Pięknie się na to patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pasuje Ci ta stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to razem wygląda ☺ cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula świetna. Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem fanką zdjęć w takim świetle, mają swój urok. Sama stylizacja zaś bardzo mi się podoba, taka business class, co trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladna bluzka ! 😊 pasują ci takie eleganckie biurowe stylizacje 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska stylizacja i jak zwykle trafne zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Bardzo lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie ci w tej spódnicy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo stylowy zestaw. Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna ołówkowa spódnica ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne sandały, ogólnie cała stylizacja 5/5 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula bardzo ładna.okulary do tej stylizacji wyjątkowo pasują.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw, piękna aranżacja no i oczywiście śliczne nogi. W takim zestawie można podbijać świat! Super!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)