poniedziałek, 22 października 2018

Sunny autumn

Piękny słoneczny dzień. Promienie słońca malowały na ścianach budynku cudowne wzory, liście szeleściły pod stopami, październik zachwycał sobą aż do bólu.


Beżowa sukienka to idealna baza pod różne stylizacje, będę to powtarzać do znudzenia. Tym razem wystąpiła w towarzystwie futrzanej kamizelki i dużego miękkiego szala. Do tego dorzuciłam ulubione camelowe dodatki: torebkę i długie kozaki za kolano. 


Beżowa sukienka midi NAIA Butik
Kamizelka Szachownica
Pikowana torebka Stylowa Galanteria
Kozaki Lovet

pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

25 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, beże to moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sesja naprawdę wyszła pięknie. Brawo dla fotografa, postarał się! A Ty jak zawsze zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadła mi w oko ta kamizelka, naprawdę bardzo ładnie wygląda i ślicznie komponuje się z resztą stylizacji. Muszę pomyśleć nad zakupem bo w mojej szafie ani jednej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest taka słoneczna jesień, szkoda, że dziś już pogoda zupełnie inna. A stylizacja cudna

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że udało ci się wykorzystać te ciepłe dni, bo teraz pogoda niestety nie nastraja na sesję :p

    OdpowiedzUsuń
  6. wpędzasz mnie w kompleksy! a jednak jak uzależniona, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjecia! ich kolorystyka i estetyka- czysta poezja <3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka z butami tworzą idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna pogoda na tych zdjęciach, u mnie niestety za oknem słychać deszcz 😢 Piękna stylizacja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja łapalam każde Jesienne słońce. 😍😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama zastanawiam się nad zakupem takich kozaków za kolano. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się cała stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. W stu procentach wykorzystałas ostatnie promienie słońca ! Pięknie ! 🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam stylizacje w takich kolorach ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja siostra ma taką kamizelkę, tylko czarna. Sama się zastanawiam nad taką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie długo mam bardzo ważny wyjazd biznesowy. I musiałam odwiedzić sklep z sukienkami koktajlowymi i bardzo podobna sukienka do twojej mi wpadła w oko. Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja :) Nigdy nie byłam przekonana do rudego koloru butów, ale Ty wyglądasz w tych kozakach tak pięknie, że aż sama chciałabym je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że u nas już deszczowa jesień. A niedawno było też słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to wszystko idealnie wygląda! Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie takiego szala ostatnio szukam. Pięknie pasowałby do wielu stylizacji w tym do mojej ulubionej zimowej kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna fryzurka takiej jeszcze u Ciebie nie widziałam ☺, szal bardzo mi sie podoba ☺ No październik ładny byl momemtami ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten outfit tak bardzo mi się podoba! Aż żal mi, że nie czuję się w takich kolorach dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja lubię na Ciebie patrzeć, we wszystkim Ci pięknie. Podziwiam Twoje wyczucie stylu.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)