piątek, 16 listopada 2018

Animal print

Tej jesieni motywy zwierzęce rządzą! I to nie popularna do tej pory panterka ale print wężowa skóra. Nawet ja uległam tej modzie i sprawiłam sobie lekką sukienkę w ten wzór :)


Lekka i zwiewna sukienka kontrastowo zestawiona z futrzaną kamizelką i kozakami za kolano. Próbuję nowych mieszanek kolorystycznych i tym razem zmiksowałam szarość (mój ulubiony kolor zeszłej jesieni i zimy) z beżem. Oba kolory fantastycznie do siebie pasują i na pewno jeszcze nie raz sięgnę po ten duet w swoich stylizacjach :)


Sukienka Kaskada
Kamizelka futrzana Szachownica
Kozaki Zapato
Okulary Plantwear (nadal aktywny jest kod rabatowy w wysokości 15% na hasło aga15)

pics by maddzik

Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. O, ten wzór prezentuje się dużo lepiej niż cętki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja kochana, urzekła mnie twoja sukienka ❤️ Wyglądasz w niej wspaniale 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, jednak najbardziej moją uwage przykuły buty! Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy bardziej podoba mi się kamizelka czy buty ;) hahaha

    Uwielbiam te Twoje stylizacje... Chciałabym umieć tak elegancko wszystko że że są zestawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu był duży szał na motywy zwierzęce, później motyw ten był passe, teraz na nowo wraca do łask, co w sumie mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowna ta kamizelka ❤ świetnie połączyłaś ją z sukienka ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała stylizacja tworzy spójną całość :) najbardziej spodobała mi się kamizelka i kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty idealne dla mnie! Totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie stonowane kolory. Ja lubię bardzo panterkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy bym nie pomyślała że te dwa kolory będą się tak pięknie zgrywac ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie skomponowalas wszystko ze sobą 💖
    A Te buciki, strzał w dyche !

    OdpowiedzUsuń
  12. Moda na zwierzęce printy jest w tym roku bardzo popularna na wybiegach i czytałam, że tej jesieni to must have. A w mojej szafie tylko jedna bluzka 😲

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka gra w tej stylizacji pierwsze skrzypce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest cudowna! Marzy mi się taka jak nie wiem! Zwierzęce motywy tej jesieni królują.

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak motywy zwierzęce są piękne w ciuchach. Nigdy nie byłam przekonana do panterki, a teraz bardzo ją polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Motywy zwierzęce są coraz modniejsze, chyba muszę kupić sobie kilka takich ubran :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka i buty - jestem zachwycona! Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie taki bardziej mi się podoba niż jakieś ciapki 😃👍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)