piątek, 3 kwietnia 2020

Hello Spring

Wiosna nadeszła, wreszcie! Trochę się z nami droczyła, prawda? Ciepłe dni przeplatały się z tymi zimnymi, słońce na przemian ze śniegiem. Szalony marzec, pod każdym względem już za nami. Czas na przebudzenie natury, pierwsze liście, kwiaty... Magia wiosny rozpoczęta!

Tej wiosny będę sięgać po biel i krem, postanowiłam to jeszcze w lutym :) Outfity jasne, wręcz rozświetlone chodzą mi po głowie od dawna. 

Dziś klasycznie i kobieco. Płaszcz typu trencz na wczesną wiosnę, ciepły, przytulny i stylowy. Połączyłam go z kremowymi kozakami i ciepło-beżową torebką którą zamierzam nosić przez całą wiosnę!

Mam zapasy stylizacji na kilka tygodni, mam nadzieję że już w maju będę mogła myśleć o nowych zdjęciach w plenerze, trzymajcie kciuki!


Płaszcz oh yes
Kozaki NA-KD
Torebka Fabiola
Bransoletki Nomination Labizu

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Te kozaczki są naprawdę piękne ;) cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna stylizacja :) mam tą samą torebkę tylko w kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem elegancki ten płaszczyk, czekam już na ciepełko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny plaszczyk z Ann Tylor :) ale moj za maly heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak jasno się u ciebie zrobiło... podobają mi się te buty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem absolutnie zachwycona Twoim płaszczem. Takiego szukam i znaleźć nie mogłam. Pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję powiew prawdziwej wiosny! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mam ochotę Ci napisać, że to Twoja najlepsza stylizacja, ale tych "najlepszych" byłyby u Ciebie setki! :) Tutaj naprawdę jest sztos! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebeczka bardzo urocza! I mega stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja, chociaż sama rzadko sięgam po tak jasne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze - bardzo udana stylizacja. Kolory naprawdę piękne! 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bardzo brakuje mi tej normalnej wiosny, spacerów..

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja! Te kozaki z torebką i płaszczem po prostu wyglądają mega glam. Absolutnie wszystko bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)