środa, 17 września 2014

Powrót i biżu My Soutache Island

Wróciłam! Na dobre mam nadzieję :) Ponad dwa tygodnie po przeprowadzce a ja wreszcie mam internet w laptopie i mogę nadrobić zaległości :))) Cieszycie się tak jak ja?

Wracam z postem biżuteryjnym. Jakiś czas temu razem z Mają z bloga My Soutache Island zrobiłyśmy blogową wymianę. Maja wysłała mi swoją piękną biżuterię a ja pozbyłam się pudła kosmetyków :))) super deal!

Na poniższych zdjeciach zobaczycie niesamowity zestaw sutasz- bransoletka i kolczyki w energetycznym zestawieniu braw oraz delikatną koralikową bransoletkę.  A już wkrótce na blogu stylizacja z tymi cudami :)

 

pozdrawiam, Aga

7 komentarzy:

  1. Sutasz to jednak nie jest biżuteria w moim guście, ale chętnie ją zobaczę w aranżacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, sutasz pięknie łączy się z nawet zwykłymi zestawami. Polecam

      Usuń
  2. Piękna, kojarzy mi się z hinduskimi ksiezniczkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet przepiekny, cudne energetyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jaka Ty jesteś zdolna! Piękne zdjęcia! Deal dla mnie fantastyczny :))) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja lepiej na tym wyszłam :P
      Dziękuję kochana:*

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)