niedziela, 30 sierpnia 2015

Makijaż naturalny

Od dłuższego czasu mój makijaż opiera się wyłącznie na kosmetykach naturalnych i mineralnych. Częściowo z powodu nad wyraz kapryśnej cery która toleruje już tylko naturalne produkty jak z chęci stosowania tychże kosmetyków które wcale nie ograniczają mnie w kwestiach szaleństw makijażowych.  Dziś przychodzę do Was z propozycją po którą sięgam najczęściej. 


Główną bohaterką dzisiejszego wpisu jest ostatnio przeze mnie recenzowana naturalna paletka do makijażu 100% Pure. Choć cienie w niej mają stonowaną kolorystykę, to paletka umożliwia nam różne makijaże- od delikatnych mgiełek typu no-make up po bardziej wyraziste propozycje nawet na wieczór.







Wszystkie kosmetyki które zostały wykorzystane w dzisiejszym makijażu pochodzą ze sklepu internetowego Plants for Beauty. Oto dokładna lista produktów:


 

Pozdrawiam, Aga

13 komentarzy:

  1. Również mam niebieskie oczy i jestem ogromną fanką brązowych cieni (zarówno matowych jak i z drobinkami, najczęściej sięgam po te z Inglota) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś tak piękna,że już nie mogę na Ciebie patrzeć bo mam kompleksy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ;)
    Ja już coraz rzadziej sięgam po zwykłe cienie, mineralne wygrywają każdego dnia w ostatnim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Chociaż z makijażu mi się najbardziej usta podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię minerały w makijażu. Cień mam jeden, sypki, i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje spojrzenie jest...hinotajzing!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nabieram coraz większej ochoty na tę paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ty masz śliczne oczy! świetny makijaż, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż przepiękny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)