poniedziałek, 14 marca 2016

Evree Instant Help

Zestaw ratunkowy dla skóry przesuszonej- idealny na zimę, jednak ja sięgnęłam po niego dopiero kilka tygodni temu, wcześniej nie czułam potrzeby, ot co ;)
Zapraszam Was na recenzję duetu od Evree.



Oba kosmetyki z serii Instant Help powstały z myślą o regeneracji i odżywieniu skóry popękanej, przesuszonej i zniszczonej. czy faktycznie są takim opatrunkiem który przynosi ulgę i naprawia skórę? Przekonajmy się.




Balsam do ciała to natychmiastowa ulga dla mocno przesuszonej i popękanej skóry. Składniki aktywne kosmetyku zostały dobrane tak, by w krótkim czasie wywołać długotrwały efekt. Jak to możliwe? Poprzez połączenie masła mango, gliceryny, alantoiny, tlenku cynku, masła shea, olejku avocado i innych wartościowych surowców kosmetycznych. Produkt ten podziała więc na skórę niczym kojący opatrunek. Po zastosowaniu skóra będzie ukojona, dogłębnie nawilżona, zregenerowana i odprężona przez długi czas - odzyska komfort i witalność.
opis producenta
Pojemność: 400ml
Cena: ok.19zł ( promocyjna ok 14-15zł)



Duża wysoka butla zawierająca 400ml kosmetyku i treściwej i zbitej dość konsystencji. Formuła bogata i konkretna, wystarczy spojrzeć na skład. Nie ma parafiny! Evree jak zwykle nie zawodzi pod kątem doboru składników- brawo.
Balsam ma przyjemny kosmetyczny aromat, nie jest on drażniący. Mimo gęstej konsystencji nie wchłania się godzinami, zostawia tylko delikatny film ochronny który nie irytuje jak w przypadku balsamów z parafiną. Skóra oddycha i nie jest stłamszona.

Dzięki bardzo dobremu składowi balsam faktycznie poprawia w dość szybkim czasie stan i wygląd skóry. Jeśli cierpicie na pozimowy przesusz to nie zastanawiajcie się długo tylko biegnijcie do Rossmanna po balsam Evree :) Na pewno Wam pomoże.




***



Krem ratunek dla rąk. Natychmiastowa ulga dla mocno przesuszonej i popękanej skóry. Innowacyjna receptura dzięki zawartości gliceryny, masła mango, tlenku cynku i alantoiny: działa na skórę jak kojący opatrunek; złagodzi podrażnienia i przywróci dłoniom gładkość; szybko i głęboko nawilży skórę dłoni. Krew tworzy na powierzchni skóry ochronny film. Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości! Przebadany dermatologicznie.
opis producenta
Pojemność: 75ml
Cena: ok.9zł (w promocji za ok. 6,60zł)



Mała zgrabna tubka, idealna do torebki. Krem ma podobną do balsamu, treściwą i zwartą konsystencję. Pachnie przyjemnym kosmetycznym aromatem i dość długo czuję go na skórze. Formułą bogata i naprawdę regenerująca popękany naskórek dłoni.
O ile balsam wydał mi się trochę za treściwy dla mojej skóry, to krem do rąk bardzo polubiłam. Jestem nieco na bakier z regularną pielęgnacją rąk a od czasów gdy nie mieszkam ze zmywarką tylko muszę zmywać ręcznie, moje dłonie prezentują się nieciekawie. Skóra jest widocznie wysuszona, posiada nierówną fakturę i często borykam się z nieprzyjemnym uczuciem przesuszu i ściągnięcia.
Krem Evree dosłownie już po tygodniu poprawił stan moich dłoni. Są wyraźnie gładsze, skóra bardziej elastyczna i nawilżona.



Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Marka cały czas mnie kusi. Słyszałam o nich wiele dobrego i myślę, że skuszę się najpierw na krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam krem do rąk i balsam do ciała z serii Max Repair i jestem megaaa zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) a testowałaś ich produkty do twarzy?

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce,a opis balsamu wyglada na coś, czego szukam. Zwłaszcza po zimie, często borykam się z problemem suchej skóry na łydkach. Czasami jest ona tak czerwona, szorstka i popękana, że aż boli. Bardzo pomaga mi balsam Bioderma Atoderm, który uważam za rewelacyjny, ale nie oszukujmy się, nie byłoby mi szkoda zamienić go na jakiś ekonomiczniejszy odpowiednik (używam go naprawdę dużo).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, Evree to polska godna polecenia marka z bardzo dobrymi składami. Ich kosmetyki są skuteczne i działają, naprawdę :)

      Usuń
  4. Miałam krem do rąk z tej firmy i byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem miałam i byłam zadowolona, a balsam planuję kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie konkretne formuły to kup koniecznie :)

      Usuń
  6. Ja nigdy nie miałam nic tej marki, jakoś wydawała mi się... za tania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniaj kosmetyku po ... cenie ;)
      Świetna polska marka ze znakomitymi składam. Niskie ceny to atut :)

      Usuń
  7. uwielbiam Evree, a ten duet jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda marka a szturmem zdobyła serca Polek, prawda?

      Usuń
  8. pierwszy raz widzę i s\czytam ale może może się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten balsam, jest świetny! A jako posiadaczka atopowej skóry chyba jestem choć trochę wiarygodna w swych zeznaniach :P... i ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atopowcy mają przechlapane jeśli chodzi o drogeryjne kosmetyki, u mnie skóra twarzy ma oznaki AZS :/

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)