niedziela, 19 lutego 2017

Moje ulubione matowe szminki - YT

Cześć niedzielnie! Wczorajszy dzień spędziłam poza domem i nie miałam możliwości by uraczyć Was co sobotnim filmikiem na youtube. Nadrabiam to dzisiaj i zapraszam gorąco na filmik o matowych szminkach.


Mój zbiór mazideł do ust o matowym finiszu jest naprawdę imponujący, dlatego na filmiku pokazuję tylko te które lubię najbardziej i po które często sięgam :) Jeśli tak jak ja macie bzika na punkcie matowych ust, zapraszam Was do oglądania :) Filmik znajdziecie TUTAJ


Pozdrawiam serdecznie, Aga

8 komentarzy:

  1. maty są piękne ale nie które strasznie brzydko zasychają :( chętnie posłucham o Twoich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matowe pomadki czasem wysuszają usta ale i tak je uwielbiam.

    Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o nie umieszczanie linków do innych stron :) Dziękuję

      Usuń
  3. Właśnie skończyłam oglądać i moja lista zakupowa jest niebezpiecznie długa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Preferuję lekki połysk na ustach ale kilka kolorów wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 10 matowych Golden Rose, uwielbiam je. Muszę wypróbować Sleeki, kusisz.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)