piątek, 22 czerwca 2018

Granatowa szmizjerka

Cześć w wyjątkowym dla mnie dniu :) Dziś od rana trochę leniuchuję ale chyba mogę zrobić taki prezent sama sobie :)
W stylowym piątku chciałabym pokazać Wam stylizację z granatową szmizjerką. bardzo lubię ten fason sukienki a Wy?


Szmizjerka to nic innego jak koszulowa sukienka przewiązana w talii paskiem. To uniwersalny fason, w zależności od materiału i dodatków, szmizjerka może przybrać charakter sportowy i na luzie jak i bardziej elegancki. W mojej szafie, o dziwo, nie mam wielu sukienek szmizjerek, jednak zamierzam to zmienić :))

Dzisiejsza stylizacja to granatowa szmizjerka o długości mini, zestawiona z fuksjowymi dodatkami w postaci czółenek na klockowym obcasie i szminki. Niewielka szara torebka dopełnia tego looku :)



Granatowa szmizjerka Netmoda
Fuksjowe czółenka Zapato
Skórzana torebka Stylowa Galanteria
Zegarek i bransoletka Daniel Wellington (wciąż aktywny jest kod rabatowy "agabil" w wysokości 15%  na wszystko)
Pierścionki Oriflame

18 komentarzy:

  1. Pięknie w niej wyglądasz. Podoba mi się.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna 😍 z tymi butami wyglada idealnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, coś jakby w stylu lat 60 XX wieku, klasyka i elegancja bez zbędnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączeniu granatu z fuksją, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, piękna kobieca stylizacja, jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna sukienka! Szkoda, że nie ma typowej dla szmizjerek długości do kolan :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Promieniejesz kochana, lato Ci służy :* Spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, ale buciki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko w niej wyglądasz :) idealnie dobrane kontrastowe kolory obuwia i ubrań )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie, sukienka piękna, ale najbardziej podoba mi się twoja torebka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zupełnie nie czułabym się w tym kroju a Tobie jak zawsze ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest piękna, ale do tego te buty.... no komplet idealny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest piękna. Ty też świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba i pasuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te butki są niesamowite ! <3

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)