poniedziałek, 20 września 2010

Pędzle Maestro-część 2

Firma Maestro jest polską firmą pochodząca z Lublina która produkuje pędzle :)
Pędzle są wykonane z włosia naturalnego bądź syntetycznego. Posiadają czarne lakierowane trzonki oraz spłaszczone niklowane skuwki. Każdy pędzel oprócz logo firmy ma na trzonku numer serii oraz rozmiar.
Można je kupić na ich stronie internetowej -> klik

Pędzel do cieniowania/rozcierania

-seria 321
-rozmiar 12
-wykonany z miękkiego włosia pony

Moja ocena: Pędzel ma kształt stożkowy. Ja wolę nim aplikować cień niż go rozcierać choć czasami zdarzy mi się wyblendować nim granice cienia, zwłaszcza przy zewnętrznym kąciku.

cena: 22zł (roz.12)


Pędzel do blendowania
-seria 480
-rozmiar 12
-wykonany z naturalnego włosia wiewiórki

Moja ocena: Pędzel jest w kształcie łagodnego szpica, przeznaczony jest do rozcierania/blendowania cieni. Włosie jest dość wiotkie i bardzo miękkie przez co nie rozciera zbyt dobrze granic , zwłaszcza w przypadku nasyconych i ciemnych kolorów. Dobrze sprawdza się przy delikatnym rozcieraniu stonowanych i jasnych cieni.

cena: 25zł (roz.12)


Pędzel do blendowania
-seria 497
-rozmiar 12
-wykonany?

Moja ocena: Pędzel przeznaczony jest do rozcierania i blendowania. Póki co jest niedostępny gdyż producent czeka na dostawę włosia (mnie udało się kupić ten pędzelek przez dystrybutorkę pędzli Maestro). Włosie jest dość miękkie ale nie aż tak jak w pędzlu 480 przez co o wiele lepiej radzi sobie z blendowaniem nawet ciemnych czy mocnych w kolorystyce cieni. Póki co jest to mój ulubiony pędzel do blendowania :) bardzo go Wam polecam, jak tylko pojawi się w sklepie kupcie go, na pewno będziecie zadowoleni, tak jak ja ;)

cena: 25zł (roz.12)



Pędzel do eyelinera i brwi
-seria 660
-rozmiar 6
-wykonany z włosia syntetycznego Sablinsky (imitacja czerwonej kuny)

Moja ocena: Jest on skośny. Używam go do robienia kresek eyelinerem w kremie lub żelu. Jest rewelacyjny! Mój najlepszy pędzelek do robienia kresek ( pędzelek Bobbi Brown leży w kącie i się kurzy). Na pewno chciałabym miec ten pędzelek w mniejszym rozmiarze (np.4) by przekonac się czy kreska moze być jeszcze lepsza.
Tym pędzelkiem naprawdę każdy narysuje ładną kreskę i wyciągnie ją w piękny i smukły szpic :)

cena: 13,50zł (roz.6)

Pędzel do eyelinera
-seria 790
-rozmiar 1
-wykonany z włosia syntetycznego Sablinsky (imitacja czerwonej kuny)

Moja ocena: Mam ten pędzelek w dwóch wersjach-prostej oraz zgiętej. Kolejny bardzo dobry pędzelek do kresek firmy Maestro :) Wolę wersję zgiętą gdyż jest bardziej komfortowa w użyciu :) Pędzelek ten ma świetny zwężany czubek przez co nasza kreska jest estetyczna i bez problemu możemy ją wykończyć zwężającym się szpicem.

cena: 7zł (roz.1)


Pędzel do ust
-seria 720
-rozmiar 4
-wykonany z włosia syntetycznego Sablinsky (imitacja czerwonej kuny)

Moja ocena: To tzw. koci języczek, zwężany lekko na końcu. Wreszcie mam porządny pędzel do malowania ust :) Jego kształt bardzo ułatwia malowanie w trudno dostępnych miejscach jak przy kącikach, nie ma obawy że wyjedziemy poza kontur warg. Nie jest ani zbyt długi ani za wąski-jest w sam raz :) Szminkę aplikuje gładko i równomiernie, nie pozostawia smug na ustach.

cena: 15zł (roz.4)

2 komentarze:

  1. Aga, a jak z miękością włosia tych pędzli? Chodzi mi głównie o te do oczu. Mam inglota i sephorę ale drapią mnie dlatego przeszłam częsciowo na syntetyczne. Jednak syntetyczne włosie inaczej się nieco zachowuje, wolałabym miekkie naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, są dość miękkie ale do miękkości włosia syntetycznego trochę im daleko. Też jestem przyzwyczajona i wręcz rozpieszczona mięciutkimi i delikatnymi syntetykami i parę pędzli M. na początku wydało mi się zbyt twardych, ale to wrażenie minęło po ok. tygodniu stosowania ich.
    Moim zdaniem są lepsze od Sephory

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)