wtorek, 19 lipca 2011

Makijaż konkursowy dla CandyKillerr-propozycja nr2

 W tym wpisie Makijaż konkursowy dla CandyKillerr

opowiedziałam Wam o konkursie na blogu candykillerr.blogspot.com

szczegóły dotyczące tego konkursy są zawarte w moim wcześniejszym wpisie oraz tutaj klik

Zamieściłam też swoją propozycję która Wam się spodobała :)

Dzisiaj zmalowałam drugi makijaż na ten konkurs, jeszcze bardziej szalony niż poprzedni.
Niebanalny, zwariowany i przede wszystkim

 K O L O R O W Y


Oto on







Jak go wykonałam?
Najpierw pojawił się pomysł na takie artystyczne spryskanie twarzy różnobarwnymi farbami. Myślałam że realizacja będzie w miarę prosta ale niestety nie.
Wzięłam akrylowe farbki do zdobień paznokci, rozcieńczyłam je i wlałam poszczególne kolory do małych plastikowych nakrętek po różnych specyfikach kosmetycznych. W farbce zanurzyłam rurkę z atomizerem i spryskałam twarz. Niestety farbki okazały się zbyt gęste i zamiast rozprysnąć się po całej twarzy w artystycznym nieładzie zaczęły spływać po skórze kroplami.
Dlatego nieco zmieniłam strategię.
Najpierw naniosłam na twarz czerwoną farbkę przy użyciu zwykłej gąbki a raczej zmywaka kuchennego ;) reszta kolorowych kropek to niestety żmudna praca: każda była robiona osobno za pomocą wykałaczki i igły. Używałam zarówno w/w farbek jak i pigmentów.
Trwało to ze 2 godziny.
Na koniec wytuszowałam rzęsy i naniosłam na nie farbki-jedno oko góra niebieska, dół żółty a drugie na odwrót.

Uff!

Trzymajcie kciuki :***

pozdrawiam Aga

37 komentarzy:

  1. Szalony, pomysłowy, oryginalny XD Zdradź tajemnicę jak go wykonałaś!
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba - Aga, wymiatasz!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Istne szalenstwo, super pomysł Aguś :)
    Podziwiam, jesteś moim guru :*

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalność 10/10 :)
    świetna praca konkursowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to nawet coś więcej niż szaleństwo, ale makijaż wciąga! złapałam się na tym, że wgapiałam się w monitor i te kropki i prawie, że miałam ochotę je liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie że tak reagujecie

    @Iwetto, uzupełniłam wpis o instrukcję :*

    @Urbaku, dzięki!

    @Ewelinko, no trochę mi odbiło :)))

    @Antii :)) mogłam jeszcze skitlesy na paznokaciach zrobić ale to chyba już lekka przesada :P

    @Beauty Wizaz, mam nadzieję że pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @WomanLand-dziękuję :)

    @Karmelku, nie licz, ich są tysiące :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł jest po prostu rewelacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. I podziwiam że chciało Ci się robić te kropki :) I ja widziałam gdzieś sposób na takie kropki - rozpryskiwało się z pędzelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @PureMorning-dziękuję :)

    @Kasiu, dzięki. Tych farbek niestety nie da się tak po prostu rozprysnąć, są zbyt gęste a po rozrzedzeniu tracą z kolei nasycenie barw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiażdżyłaś mnie :)

    / Malla

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! Aga szalejesz:))) ze zmywaniem nie było problemów?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, szalona!!!!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. @Malla, taką kruszynkę? :))

    @April, zmywałąm pod prysznicem szorując twarz gąbką :P

    @Violl :)) e tam

    OdpowiedzUsuń
  15. powinnas dostac jeszcze nagrode za oryginalnosc

    OdpowiedzUsuń
  16. wow . !
    ja bym czegos takiego nie potrafiła zrobić . xD
    może kiedyś spróbuje go wykonać . :D
    będziesz moją inspiracją . xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. wygrasz!

    jestes perfekcyjna, pomysłowa, szalona!

    OdpowiedzUsuń
  18. uffff ale się narobiłaś! świetny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mam nadzieje, że wygrasz! myślałam, że to cekiny naklejone a to ręcznie malowane kropki... wow!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwa EKSPLOZJA KOLORÓW!!!
    Swietnie Ci to wyszło!!! Genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG ! To jest świetne ;D Życzę powodzenia w konkursie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Oł, Aga wyglądasz rewelacyjnie. Mistrzostwo! :)


    (West)

    OdpowiedzUsuń
  23. @Na Krawędzi -będę szczęśliwa gdy uda mi się zdobyć którąś z 3 nagród ;)

    @Dee :* dzięki

    @` crazy natalka . -próbuj i wklejaj na bloga :)

    @Extension beauty-bardzo Ci dziękuję za wiarę we mnie :*

    @Candy Killer-a Ty nie czubek? :P

    @grzee-dziękuję pięknie :) trochę to pracochłonne było ;)

    @Natasza Miszczuk-dziękuję i prosze o kciuki :*

    @Ferr, dziękuję Słońce

    @FasOla-dzięki!

    @West :* chyba Cię tu jeszcze nie widziałam :) dziękuję za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  24. Aga wow... kawał dobrej roboty ;-)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aga, podglądam od dawna. :) A do obserwatorów dołączyłam jakiś czas temu, nawet gdzieś komentowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten makijaż . Bosssski , rewelacyjny ! . Jest najlepszy ; *
    < 333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś niesamowita !! Jest niebanalny, mega kolorowy, szalony i do tego dochodzi żmudna i długa praca, gratuluję !! A w dodatku w tym wszystkim nadal jesteś śliczna :))
    A co mąż na to, jak Cię tak zobaczył? ;D

    Powodzenia Kochana, 3mam baaardzo mocno kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @mama Stelli i Livii-dziękuję :))

    @West-a widzisz, pewnie mi umknęło

    @beauty-and-make-up-fashion , PPDO-brdzo mi miło dziewczyny, dzięki!

    @_Alessandra-dziękuję :) mąż przyszedł do domu gdy miałam tylko te czerwone plamy ;) czyli na samy początku. Chyba jest przyzwyczajony do moich wygłupów bo nawet nie skomentował.

    Trzymaj, trzymaj :* przydadzą się

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem pod OGROMNYM wrażeniem!!

    powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super efekt!!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)