piątek, 14 października 2011

Mój zbiór niebieskich lakierów

Zainspirowana nową kolekcją Colour Alike oraz wątkiem na wizażu ;) postanowiłam sfotografować wszystkie niebieskie lakiery będące w moim posiadaniu.

Odrzuciłam odcienie grafitowe, szarawe, oraz turkusowe.

Zostało to  ^o^




Nasycone odcienie niebieskiego 
Bell Glam Wear #411, Q by Colour Alike Blu-s #150, Essence Twins Chuck #07, Orly Royal Navy, Pierre Arthes Cracking



Granaty                                         
O.P.I  Russian Navy,  Q by Colour Alike Indygo Intrygo #100, nowy odcień z niebieskiej serii Colour Alike



Sprane niebieskości                       
Orly Calypso Breeze, nowy odcień z niebieskiej serii Colour Alike



Błękit                                              
nowy odcień z niebieskiej serii Colour Alike



Dużo, niedużo? A może w sam raz?


Wzywam wszystkie lakieromaniaczki do sfotografowania swoich zbiorów :P


pozdrawiam
Aga

22 komentarze:

  1. dużo :) ale jakie to ładne dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam ani jednego niebieskiego ;) Za to czerwieni..... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten z bell chyba kupie :P
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz więcej niebieskich lakierów niż ja wszystkich kolorów razem wziętych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam tylko pięknego Inglota :D

    /Malla

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam ani jednego niebieskiego, ale pięknie wyglądają, wiec sobie jakiś sprawię :)
    Ja się zatrzymałam na etapie "ciemna sliwka węgierka" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie lubie niebieskich lakierow wiec chyba tak naprawde nie mam ani jednego:) mam granatowy ciemny jedynie, ktorego uzylam az raz do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę, piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję Wam pięknie :* cieszę się ogromnie że lakiery przypadły Wam do gustu :)

    @Catus, podziwiam. Jak to robisz, zdradź mi :))

    @Lubo :) sama jeszcze dwa lata temu używałam tylko czerwienie, jakieś jasne czy typowe śliwki, bordo. A teraz...

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem spora kolekcja błękitów :). U mnie pół szafy jest w takich kolorach, więc jak dokupiłabym takie same lakiery to chyba bym oszalała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kolekcja :)
    Ja bym przygarnęła jakiś ładny niebieski bo mam tylko 1 stary wysłużony granat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heaven, I'm in heaven... ;)

    Jakoś tak mi się skojarzyło. ;) Piękna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle niebieskich lakierów, ale jednak każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kolory są prześliczne,uwielbiam błękit i wszystko co jest z nim zwązane,a te kolory to jest po prostu cud miód :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko niebieski to mój naj- kolor! Też długo się opierałam przed takim kolorem paznokci, ale dziś niebieskości przeważają w lakierach.
    Mam pytanie: a może by tak i turkusową kolecję zechciałabyś nam pokazać?;-)

    P.S. A co do mojego opalonego nosa i podkładów się ważących...dziękuję za pomoc! Dopiero po tych dwóch miesiącach wszystko wróciło do normy. Powoli nawet przestawim się na minerały, ciekawe czy na cerze tłustej też się tak mocno wałkują...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. mój ulubiony kolor, zaraz po czerwonym. jednak moja kolekcja nie równa się Twojej :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)