sobota, 16 listopada 2013

Krem do rąk Classic Kamill

Dzisiaj opowiem Wam o klasycznej wersji pewnego bardzo popularnego kremu do rąk. Ciekawi? :)

Krem do rąk Classic Kamill


                                                                            Kilka słów od producenta                                                          
 
Bogaty w naturalne składniki odżywcze pielęgnuje dłonie i paznokcie.
Receptura kremów do rąk Kamill oparta jest na formule Skin Balance - Essence ze skoncentrowaną siłą rumianku. Sprawia ona, że kremy oprócz nawilżania i standardowej pielęgnacji działają przeciwzapalnie i łagodzą wszelkie podrażnienia skóry rąk i paznokci.
opis producenta
Pojemność: tuba 100ml, pudełko 150ml
Cena: tuba ok. 6zł, pudełko ok. 8-10zł

                                                                            Moja opinia                                                                          

Moja dłonie po remoncie doszły już do siebie, z pomocą przyszła im wersja Intensiv. Teraz podtrzymuję ich niezły stan używając kremu Kamill w wydaniu Classsic.


 Opakowanie 
miękka tubka z dozownikiem 


 Konsystencja
dość gęsta i treściwa 


 Kolor/zapach 
zapach z nutami ziołowymi, intensywny i długo utrzymujący się na skórze

 Aplikacja 
nakładam go na dłonie po każdym myciu rąk. Mimo treściwej konsystencji wchłania się raczej szybko choć wyczuwam przez jakiś czas film na skórze.

Działanie 
Myślę że to niezły krem do podstawowej codziennej pielęgnacji jeśli nasze dłonie nie wymagają cudów. Wyczuwalnie nawilża, to przede wszystkim. Dla mnie trochę zbyt intensywnie pachnie syntetycznym rumiankiem choć szczególnie mnie ten zapach nie drażni. Jako wersja Classic mógłby być nieco lżejszy i nie pozostawiać ochronnego filmu.
Dba nie tylko o skórę rąk ale ma też pozytywny wpływ na skórki :) Są elastyczne i nawilżone.

Podsumowując... 

Plusy 
wydajny
niedrogi
dobrze nawilża
dość szybko się wchłania
dba o skórę rak i paznokci

Minusy 
zbyt intensywny aromat
mim zdaniem formuła powinna być lżejsza

Skład/INCI 

Moja ocena 
4/5

pozdrawiam 
Aga

18 komentarzy:

  1. Ten krem kojarz z czasami szkoły podstawowej. Moja Mama bardzo go lubiła :) Zwłaszcza w większym opakowaniu (słoiczku).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję soft&dry (w pomarańczowym opakowaniu) i jestem bardzo zadowolona :) porządnie nawilża i wygładza skórę dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. soft&dry to moja ulubiona wersja Kamill póki co :)

      Usuń
  3. lubię ten krem czasem wrzucić do torebki :) jak dla mnie to dobrze nawilża :)


    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy nie miałam jeszcze żadnego kremu do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś gościł w naszej łazience cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą wersję i niebieską i wolę tą drugą.
    Zielony ma zbyt intensywny zapach - drażni mnie na tyle mocno, że nie jestem w stanie go używać...
    Ale Mąż go dzielnie wykończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, zapach jest wyraźny, jeśli komuś się podobało ok ale w przeciwnym razie męczy

      Usuń
  7. Mimo ze mieszkam w UK ostatnio znalazlam go na sklepowej polce jednej z drogerii! ale koniec koncow sie na niego nie skusilam.. i chyba dobrze bo wole kremy o lekkiej formule

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o tych kremach, jednak nie miałam okazji ich wypróbować. Być może się skuszę, bo nie potrzebuję zbyt intensywnej pielęgnacji i takie zwykłe kremy mi wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam :) Ja ostatnio kocham się w kremie, który ostatnio był dostępny w Biedronce - z firmy DeBa. Cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)