poniedziałek, 26 maja 2014

Konkurs Rimmel

Dziś Dzień Matki :) z tej okazji mam dla Was świetny konkurs :) Do wygrania dwa zestawy kosmetyków Rimmel a w każdym: szminka Rimmel Moisture Renew oraz nowy róż do policzków Rimmel Stay Blushed).


Jeden zestaw powędruje do obserwatora bloga a drugi do fana bloga na Facebooku :)

Zadanie konkursowe jest niezwykle proste-  
dokończ zdanie : „Moja mama jest najpiękniejsza kiedy…”
 
Zasady konkursu:
  • konkurs trwa od dzisiaj tj. 26 maja  2014 do 2 czerwca 2014 włącznie (do godz.24:00)
  • konkurs jest skierowany do publicznych obserwatorów mojego bloga i fanów na Facebooku oraz do fanów Rimmel Polska na FB
  • nagrodami w konkursie są dwa zestawy kosmetyków Rimmel (
    szminka Rimmel Moisture Renew oraz nowy róż do policzków Rimmel Stay Blushed)
  • zadanie konkursowe polega na: 
-  dokończeniu zdania „Moja mama jest najpiękniejsza kiedy…” w komentarzu pod tym postem.  Napiszcie też pod jaką nazwą obserwujecie mój blog lub/i lubicie go na FB (wystarczą inicjały)

Podsumuję by było wszystko jasne :)

 ***Jeśli bierzesz udział w konkursie na blogu- komentujesz pod tą notką na blogu. Jeśli na Facebooku, komentujesz pod zdjęciem konkursowym na FB  (i udostępniasz publicznie zdjęcie konkursowe)***

ZGŁOSZENIA NIEKOMPLETNE NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ!

  • wśród prawidłowo wykonanych zadań komisja konkursowa (w skład której wchodzę ja) wybierze zwycięzcę.  Ogłoszenie wyników po 4 czerwca 2014r na blogu Agowe Petitki oraz na fanpage'u na FB
  • Zwycięzcy powinni skontaktować się ze mną pod adresem agabil1@o2.pl w ciągu 4 dni od momentu ogłoszenia wyników w przeciwnym razie nagroda powędruje do kogoś innego. W mailu powinny być podane dane osobowe i adresowe niezbędne do wysyłki nagrody. Nagroda zostanie wysłana przez sponsora nagród pocztą  do 10 dni  od zakończenia konkursu.
  • Musisz mieć skończone 18 lat lub zgodę rodziców
  • jedna osoba- jedno zgłoszenie
  • fundatorem nagród jest COTY Polska Sp. z o.o.
  • Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009 nr 201 poz. 1540 z późn. zm.).
  •  Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.
  • Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Reklamacje składać można mailem na adres agabil1@o2.pl
  • zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie
Do dzieła!

25 komentarzy:

  1. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy rano wstaje i jest radosna. Na jej twarzy widnieje szczery uśmiech z dwoma małymi 'dołeczkami' na policzkach.
    Jest najpiękniejsza na świecie o każdej porze, czy uczesana czy potargana, czy elegancka czy w dresie. Dla mnie jest najpiękniejsza-zawsze!
    Pozdrawiam , Dominiak Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy jest szczęśliwa. Jest dla mnie najważniejszą kobietą w życiu. Jest symbolem siły, a zarazem wdzięku, odwagi, ogromnej dawki optymizmu. Nie mogłabym wymarzyć sobie lepszej mamy, jej uśmiech mnie uspokaja i koi nerwy.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkim mamom życzę szczęśliwego Dnia Mamy :)
    Spinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy ?? ZAWSZE ! Jest idealna, wyrozumiała, uwielbiam kiedy się śmieje ze mnie jak płacze nad swoimi włosami, jak mi doradza, jak pomaga, jak mnie stawia do pionu kiedy przesadzam. Jest wyjątkowa i życzę każdemu takiej mamy jaką ja mam <3 , http://makraronowyraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy na jej twarzy widnieje uśmiech, gdy widać tą radość, której przez długi czas brakowało przez jej ciężką chorobę. Teraz, gdy nadeszła nadzieja, że wszystko się ułoży, mama znów wygląda pięknie, z jej twarzy zniknęły cienie pod oczami, jest promienna i jak zwykle wszędzie jej pełno :) Jest dla mnie wzorem do naśladowania, bo pomimo przeżytych cierpień, potrafi się nadal uśmiechać i wierzyć, że wszystko będzie dobrze, potrafi cieszyć się chwilą i zarażać swoim optymizmem wszystkich ludzi dookoła. I wtedy właśnie jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać: obserwuję jako dlugadrogawdol11 :) pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Dziewczyny, co za piękne słowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy spełniają się jej marzenia. Mama zawsze powtarzała, że jej największym marzeniem jest, aby jej dzieci były najszczęśliwsze na świecie. To kiedy mi i mojej siostrze coś się udaje, kiedy odnosimy sukcesy - ona jest radosna, szczęśliwa, uśmiechnięta. To wtedy z jej twarzy znikają troski, smutek, cierpienie czy zmęczenie. Wtedy widzę po jej oczach, że jest szczęśliwa, a gdy jest szczęśliwa - jest najpiękniejsza.
    lithiumowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: Carli
    Lubię bloga na FB jako: Karolina K
    Lubię Rimmel Polska na FB jako: Karolina K
    Dokończ zdanie: Moja mama jest najpiękniejsza kiedy... się budzi;-) jest wtedy naturalną pięknością na której twarzy życie wymalowało wszystkie troski i przepiękne chwile spędzone wspólnie z rodziną.
    E-mail: karolina.korczak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy widzę na jej twarzy uśmiech. W mojej rodzinie jak w każdej innej istnieje wiele powodów do smutków. Sprawia to, że moja mama bardzo rzadko się uśmiecha. Każdy jej prawdziwy uśmiech jest dla mnie jak pierwszy śnieg zimą dla dziecka. W tedy to właśnie staje się najpiękniejszą kobietą na świecie :)

    Obserwuje blog jako Ajlinmili i Facebook jako NK

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy…po prostu ZAWSZE <3 po prostu :) Chciałabym by miała mniej zmartwień, bo niestety życie jej nie rozpieściło... ale walczę o to każdego dnia :)

    Obseruję tutaj jako Klaudia She-wolf, na facebooku jako Klaudia Toboła

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: mauueSt
    oba profile lubię jako: Anita Stańczak
    Moja Mama jest najpiękniesza gdy się uśmecha - kiedy człowiek się uśmiecha to cieszą się oczy, a w oczach widać wszystko szczęście, radość, ból i smutek.
    Oczy są zwierciadłem naszej duszy dlatego też aby odczytać emocje zawsze patrzę w oczy one wszystko zdradzają

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama jest najpiękniejsza, kiedy się złości na swoje dzieciaki! Kiedy nasza święta trójca, już dorosła, ale średnio dojrzała zaczyna walczyć, mama udaje zdenerwowaną, bije nas szmatką kuchenną po pupach, a kąciki ust drżą, zdradzając, że zaraz wybuchnie śmiechem. Tym najpiękniejszym, najczulszym i najukochańszym śmiechem na widok dwóch dorosłych byków bijących się o pierwszy gryz szarlotki. I mnie, czekającej na okazję żeby złapać chociaż okruszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Sabinka Matusik
    Lubię na FB jako: Sabina Matusik

    Moja mama jest najpiękniejsza kiedy się uśmiecha, pomimo wielu kłód leżących pod jej stopami.. wielu zmartwień i kłopotów..

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama jest najpiękniejsza, gdy się ślicznie uśmiecha,wtedy w domu robi się jasno jakby słoneczko zaświeciło.Najładniej wygląda wśród kwiatów, gdy tańczy i jak się uśmiecha :)
    Obserwuję jako: Katarzyna Wierzba
    Lubię na FB jako: Kasia Wierzba

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy jest szczęśliwa :D Tylko tyle i AŻ tyle :)
    Obserwuję jako Eris.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy stara się mnie rozweselić, mimo wszystkich przeciwności losu, ponosi mnie na duchu, choć jej samej nie jest lekko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla każdego dziecka Matka powinna być najpiękniejszą i najwspanialszą osobą. Tylko wtedy buduje się znakomity autorytet, Mama jest idealną ikoną do naśladowania. Jako mała dziewczynka z dumą obserwowałam Mamę, podkradałam jej szpilki ukradkiem i udawałam poważną damę, malując sobie twarz czerwoną szminką. Jako nastolatka miałam z nią trochę spięć, ale taki chyba wiek... :D Dziś moja mama jest najwspanialszą / najukochańszą kobietą, przede wszystkim piękność traktuje w innym wymiarze. Nawet jak jest chora, zasmarkana to dla mnie i tak jest najpiękniejsza. Patrzę na nią przez pryzmat tego, co dla mnie zrobiła.. :) Lubię kiedy się uśmiecha, bo zawsze robi to szczerze i jest wtedy taka naturalna, lubię kiedy cieszy się z naszych sukcesów, w jej oczach jest błysk, kiedy w wakacje spędzamy ze sobą czas, gdy sama osiąga sukcesy Dla mnie nie musi mieć 'hollywodzkiej' urody, ani sukienki od Prady. Najbardziej lubię ją w domowym zaciszu. :)))
    Obserwuję jako: Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy jest wypoczęta i uśmiechnięta, kiedy ma delikatny rozświetlający makijaż, jasną sukienkę, jest zadowolona i pewna siebie :) Pozdrawiam Aga Ajk

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuje jako: paula
    moja mama jest najpiękniejsza kiedy.... jest moja mamą :) czyli zawsze , o każdej porze dnia i nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama jest najpiękniejsza kiedy może być ze mnie dumna. Uśmiech od ucha do ucha, szklące się z dumy oczy... Sprawiajmy, by nasze mamy były z nas dumne na co dzień, nie ma piękniejszego widoku!
    Obserwuję jako: boombaloon.
    Na fb lubię jako: Dorota A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja mama zawsze jest najpiękniejsza, nawet gdy jest smutna, stara się to ukryć i rozmawiać normalnie,czy bawic sie z nami.Pomimo tylu nieszczęść ktore sie jej przydarzyly ona nadal sie usmiecha i mowi ze bedzie wszystko dobrze Kocham ja najmocniej na swiecie i ciesze sie ze moge miec autorytet takiego czlowieka. Pozdrawiam cieplutko :)
    Na fb lubie jako Kasia N.
    Obserwje jako Kasia N. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako: Cleo
    Na fb lubie jako: Justyna Ł

    Moja mam jest najpiękniejsza kiedy... nie.... moja mama jest piękna zawsze :) ma świetne poczucie humoru i rewelacyjny uśmiech którym potrafi zarazić dosłownie każdego. Jest piękna kiedy wstaje rano, z rozczochranymi włosami, kiedy parzy świerzą kawe i robi jajecznice... jest piękna kiedy wraca z pracy zmęczona, pięknie wygląda kiedy wybieramy się razem popołudniu na kawe, Jest to kobieta kiedy pięknie wygląda dosłownie zawsze, dla mnie kobiecy ideał piękna, cudowna brunetka o niebieskich oczach, mój wzorzec i najlepsza przyjaciółka zarazem :) i pomimo iż ma juz kilka siwych włosów i jest między nami spora różnica wieku możemy na sobie zawsze polegać i wspieramy się we wszystkim, i właśnie to jest piękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)