poniedziałek, 19 stycznia 2015

Pastelowa zima

Czy zima to polemizowałabym. Teoretycznie zima. W praktyce każdy widzi, niemalże wiosna :) ale podobno za kilka dni aura się zmieni. Oby, choć na kilka dni chciałabym zanurzyć się w zimowym klimacie, poczuć płatki śniegu na twarzy, rzucać śnieżkami i podziwiać świat zaklęty na chwilę w baśniowej atmosferze. Do momentu aż mnie zirytuje plucha, brudny zalegający śnieg i utrudnienia w komunikacji miejskiej ;)


Wczoraj wybrałam się do parku by sfotografować dla Was wyjątkową sukienkę. Miękka dzianina, mój ulubiony ołówkowy krój, piękne tłoczenia i ten kolor. Bezwstydnie wiosenny, radosny, delikatny. Na ramiona zarzuciłam czarny płaszcz choć i bez niego nie marzłam. Taka zima.




Mój nowy fotograf bezczelnie mnie rozśmiesza przez co 3/4 zdjęć to moje głupie miny. Przepraszam Was w jego imieniu i obiecuję skierować go na jakieś leczenie. Może pomoże ;)

Sukienka Bee Collection
Płaszcz Bee Collection
Rajstopy 600 den Beli.pl

Pics by PtK 

Pozdrawiam, Aga

42 komentarze:

  1. Obłęd! Ta sukienka jest PRZECUDOWNA! Połączenie koloru, faktury, kroju...
    No i Ty ze swoja idealna sylwetką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eve :*** taki komplement od tak pięknej kobiety <3

      Usuń
  2. Prześliczna sukienka, super buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka cudo i te buty. Jakie głupie miny😉 uśmiech tylko widzę☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty jak zwykle super, ale sukienka moim zdaniem jest coś nie halo, albo za długa albo jest za szeroka od bioder w dół. Powinna być węższa i dłuższy rozporek z tyłu mieć :)
    Fakt- pogoda raczej wiosenna, ale ja nie narzekam bo nie lubię zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, sukienka była dopasowywana do mojej figury więc to ewentualnie wina moja a nie kiecki :)) i chcieli skrócić ale nie pozwoliłam :))

      Usuń
  5. jak zawsze piękna i uwodzicielska:) piękna stylizacja:) wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć ;P Pięknaś <3 ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. yay sukienka jest piękna! <3 a śmiech to zdrowie pamiętaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka świetnie się kontrastuje z ponurą aurą pleneru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś Ty jak zwykle śliczna, ale z tą kiecą coś nie tak. Wygląda jakby była za szeroka w biodrach, za luźna w brzuchu i generalnie widziałam Cię w ładniejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle, ona nie jest za szeroka bo była dopasowana do mojej figury przez krawcową :) prosiłam specjalnie by nie była zbyt obcisła bo zależało mi na komforcie :)

      Usuń
  10. Co tu napisać....nie będe oryginalna, wyglądasz niezwykle sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A niech Cię rozśmiesza :) Piękne zdjęcia, fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nailo :)
      Tylko czasem głupie miny nie pasują hyhy

      Usuń
  12. Jakie to wszystko piękne,każdy "element" :)) Bosko wyglądasz jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  13. To park Poniatowskiego? :)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. No świetne zdjęcia, w takim tle różowa pudrowa sukienka prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna sesja jakiego sprzetu uzywacie tzn aparatu

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)