poniedziałek, 30 listopada 2015

Collagen Hyaluronka

Sięgając po ampułkę kolagenową postanowiłam wdrożyć plan pielęgnacji przedświątecznej. Mój cel to bardziej elastyczna, sprężysta i napięta skóra. Czy mi się uda go osiągnąć w niecałe 4 tygodnie? Sprawdźmy.

Anti Age Repair

utrzymanie elastyczność i jędrność skóry

Skoncentrowany rozpuszczalny kolagen jest dostarczany z zewnątrz. Jego bogata konsystencja zapewnia efekt ujędrnienia i wygładzenia skóry. Wskazany do stosowania przy pierwszych oznakach skóry odwodnionej. Nie zawiera olejów mineralnych. Regeneracja dla każdego rodzaju cery
opis hyaluronka.pl






Ampułkę kolagenową zaaplikowałam na skórę podczas sonoforezy (na oczyszczoną skórę twarzy i szyi nałożyłam zawartość ampułki, na to żel do ultradźwięków). Warto wspomnieć że ampułki Hyaluronka mają sporą zawartość i zawsze mi trochę zostaje po zabiegu, dlatego przelewam do do zamykanego małego pojemniczka i wykorzystuję jako dodatek do serum lub kremu na następny dzień.

Ampułka wyraźnie poprawia elastyczność skory która staje się bardziej sprężysta. Dodatkowo mam wrażenie że jest gładsza i bardziej napięta. Myślę że szczególnie warto po nią sięgnąć przed ważnym wyjściem bo efektownie poprawia wygląd skóry tuż po użyciu.

Ampułkę Collagen kupicie w sklepie internetowym TUTAJW zależności od Waszych preferencji możecie nabyć jedną sztukę za 13zł KLIKdwie sztuki za 24zł KLIK lub zestaw 10 ampułek za 120zł KLIK (macie do wyboru mix lub 10 takich samych ampułek)

Pozdrawiam, Aga

9 komentarzy:

  1. Jakie będą najlepsze na prezent dla kobiety? Może mamie coś takiego sprawie na gwiazdkę. Ile sztuk tego kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze, jeśli chcesz zafundować mamie pełną kurację warto kupić zestaw 10 sztuk. Jedna ampułka z kolei sprawdza się świetnie jako taka doraźna pomoc.

      Usuń
  2. Można tego użyć przy domowym rolowaniu tymi rolkami z igiełkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spytam sklep ale ja bym użyła zapewne :)

      Usuń
    2. Dorciam , już wiem. Spokojnie możesz stosować pod rolkę :)

      Usuń
  3. Idealny sposób na uelastycznienie i poprawienie nawilżenia skóry przed makijażami, super ampułka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znakomicie działa już jednorazowo, właśnie jako taki poprawiacz wizualny

      Usuń
    2. Ooo to muszę kupić przed sylwestrem by zabłysnąć :)
      Którą ampułkę najbardziej polecasz?

      Usuń
    3. Póki co jestem po testach trzech, mam jeszcze 7.
      Testowałam kwas hialuronowy, antystresową i kolagenową. To zależy jaki efekt chcesz uzyskać. Jeśli taki wow przed większym wyjściem to właśnie ta kolagenowa. Choć teraz będę testować Lift i spodziewam się bardziej spektakularnych efektów.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)