wtorek, 3 listopada 2015

French Style

Ten beret, te kolory, ten pies :))) zapraszam na stylizację z Francją w tle.



Beret, zwłaszcza czerwony kojarzy mi się z paryskim szykiem. Lubicie berety? To według wielu osób trudne nakrycie głowy, z kolei ja je kocham (tak jak i kapelusze czy czapki).  Połączyłam go z czarną rozkloszowaną sukienką którą niewiele widać spod szarego krótkiego płaszcza. Do tego mega długie kozaki z ciekawym sznurowaniem. I on. szanowny pan Toffik czyli buldożek francuski mojej siostry. Przystojniak prawda?


Czarna sukienka płaszcz/ Black Trench Coat CLICK
Szary płaszczyk/ Grey Loose Coat CLICK
Beret Firma Jędrzejko
Kopertówka Bago
Kozaki Stylowe Buty

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

4 komentarze:

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)