czwartek, 24 sierpnia 2017

Sierpniowe beGLOSSY

Jak to sierpień? I to na finiszu? Dopiero pachniały bzy i był maj.
Niestety, czas galopuje i lato, tak wyczekiwane przeze mnie co roku, powoli dobiega końca. Ekipa beGLOSSY, by podtrzymać ducha wakacji, przygotowała sierpniowe pudełko pod hasłem "Summer Smile" Nie myślę zatem o nadchodzącej jesieni i cieszę się latem :)


Zanim przejdę do zaprezentowania zawartości sierpniowego boxa, nadmienię, że mam dla Was kod rabatowy "AGOWEPETITKIGR8" Jeśli użycie go podczas zakupów za min. 30zł na www.beglossy.pl/kosmetyki , otrzymacie w prezencie matową szminkę w kredkę Golden Rose! Korzystajcie, kod jest ważny do 04.09.2017

Gilette Venus Treasures- maszynki do golenia, 3 sztuki
Manna Kadar Runway Ready Face Primer - miniaturka
Biolaven krem do twarzy na dzień- pełen wymiar
OSIS+ Session Label pasta węglowa - miniaturka
OSIS+ Session Label suchy lakier Fix Strong Hold - miniaturka
MIYO OMG! cień do powiek - pełen wymiar
Pantene PRO-V 3 Minute Miracle Intensive Repair - prezent dla ambasadorek, pełen wymiar

Co sądzę o sierpniowym beGLOSSY? Czy faktycznie wywołało uśmiech na mojej twarzy? A może grymas niezadowolenia?

Zacznę od tego, że szalenie mnie cieszą produkty do stylizacji. Ostatnio nawet myślałam, że miło by było gdyby jakiś mały lakier etc etc znalazł się w pudełku gdyż zużywam je szybko a takie małe opakowania są idealne do torebki :) beGLOSSY czyta w moich myślach :))

Maszynki do golenia - jestem bardzo zadowolona, do tego mają pachnące rączki. Na pewno zużyję i to wkrótce.
Primer-baza pod makijaż - marki nie znam, ale zapowiada się interesująco. Tym bardziej, że wkrótce czeka mnie wesele.
Krem do twarzy - ponownie marka Biolaven gości w beGLOSSY, co mnie cieszy. Krem poczeka w zapasach bo mam milion tego typu specyfików.
Pasta węglowa do stylizacji włosów - jestem strasznie ciekawa jej działania i po cichu żałuję że opakowanie nie jest większe.
Suchy lakier - uwielbiam OSIS+ a taki miniaturowy lakier bardzo mi się przyda.
Cień do powiek - markę znam, kiedyś kupowałam. Nieco suche i pyliste, może coś się zmieniło?
Odżywka do włosów - czyli prezent dla ambasadorki beGLOSSY. Kolejna rzecz która na pewno znajdzie zastosowanie w mojej pielęgnacji.

Super beGLOSSY! Pudełko niezwykle udane, cieszę się że trafiłam na wersję z produktami OSIS+.

A Wam się podoba?

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Maszynki do golenia mają bardzo uroczy design. ❤ Bardzo rzadko używam produktów do stylizacji włosów, ale jestem ciekawa tej pasty węglowej. Agnieszko, koniecznie daj znać wkrótce, jeśli przetestujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, faktycznie Venuski wyglądają fajnie i do tego pachną ♥

      Widzę że Ciebie też zaintrygowała ta pasta :)

      Usuń
  2. mam ten krem Biolaven, jest wspaniały :) pisałam nawet o nim http://madziastylee.blogspot.com/2017/07/230-pielegnacja-twarzy-krem-na-dzien-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie jestem ciekawa tych kosmetyków do stylizacji Osis+

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawartość, postarali się w sierpniu ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Intryguje mnie ta odżywka Pantene, czekam na kilka słów o niej gdy już ją przetestujesz Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nie zapomnieć o Twojej prośbie Doroto :)

      Usuń
  6. Pachnące maszynki do golenia? Czad!

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, lato tak szybko mija :( Zwłaszcza że wiosny prawie nie było, maj do połowy był zimny i brzydki... :/

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)