czwartek, 4 kwietnia 2019

Violet Dream make up

Udało się! Wreszcie chwyciłam za pędzle i zrobiłam makijaż. Miał być dymek z lekkim akcentem, wyszło zupełnie coś innego :))


Wyrazisty fiolet z matowym finiszem zdominował oczy, pojawił się w lżejszej odsłonie też na ustach. Makijażowy spontan :)

Odkopałam kilka kosmetyków, które leżały w zapomnieniu odkąd odkryłam paletki ABH :) Tym razem sięgnęłam po:

  • Diorskin Nude 030
  • Naturally Radiant Concealer Born This Wsy Too Faced Medium
  • Puder sypki Sephora
  • Paleta do konturowania Affect
  • Glow Obsession Pupa Milano
  • Basic Bitch MAC
  • Rose Violet Nacre T09 Make up Atelier Paris
  • Flyliner Fenty Beauty
  • Tusz do rzęs Sephora
  • Stunna Lip Paint  Unveil Fenty Beauty
  • Metallic Lip Gloss  Fearless Huda Beauty



Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Oko wyszło przepiękne. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę cudowny makijaż!!! <3 <3
    Zazdroszczę talentu, do tworzenia takich pięknych arcydzieł :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze Twoje makijaże powalają mnie na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, zachwycają mnie takie wyraziste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, te kolory idealnie się ze sobą łączą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie ciekawi ten fioletowy cień, który masz na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż oka petarda! :) Ten kolor w ogóle prezentuje się nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się nauczyć tak łączyć kolory i malować się wyraziście! Na zdjęciach u mnie nie widać w ogóle makijazu! u ciebie jak zwykle przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuuu przepiękny makijaż ❤️ uwielbiam makijaże oka w Twoim wykonaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle nie mogę nadziwić się talentu! Piękne połączenie kolorów *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt naprawdę świetny, jestem pod wrażeniem umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko wyglądasz w tym makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczko wygląda cudownie, piękne są te fioletowe cienie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne fioletowe powieki! Cuda. Co do ust w tym kolorze, wciąż próbuję się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ świetny cień ci wyszedł, a fiolet uwielbiam 😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)