piątek, 19 lipca 2019

White jumpsuit

Lato to idealny czas nie tylko na sukienki ale też na kombinezony. Zarówno te krótkie jak i z długimi nogawkami. Ja jestem zwolenniczką tych ostatnich, w mojej szafie znajdziecie kilka kombinezonów, nie tylko na ciepłe miesiące.


Biały kombinezon w towarzystwie ciepłych dodatków, czemu nie? Kamelowy pasek i torebka tylko saddle, cieliste zamszowe szpilki i duże okulary przeciwsłoneczne to moja propozycja na dziś. Kobieco, stylowo, bez zadęcia :)

Kombinezon Goodlookin
Bransoletki Libell

pics by Owl Photography

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam białe ubrania. Latem często ubieram białe ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nawet nie przymierzałam kombinezonu - ciekawa jestem jak w ogóle wyglądałabym w tego typu ubraniu.
    Ty wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biel zawsze wydawała mi się taka elegancka :) Cudnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś, jak dzieci podrosna będę nosić białeu ubrania. Prawda? Powiedz, że na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham kombinezony tego lata, a biel cudownie podkreśla twoja urodę i piękne włosy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Biel zawsze fajna na letnie dni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kombinezony. Świetnie sprawdzają się na każdą okoliczność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wielka fanka kombinezon ów. Ten jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten look. Pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie kombinezony :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci taki look, mnie niestety znacznie mniej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)