poniedziałek, 7 listopada 2016

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

I znowu nie zdążyłam w niedzielę. Nie lubię się spóźniać, brr :) 
Za oknem ciemne niebo, nieprzyjemna aura, chłód. Kluski leżą gdzieś obok mnie i słodko sobie śpią. Poniedziałek wieczór... na szczęście przed nami kolejny dłuższy weekend. Oby do czwartku :)


Pierwszy listopadowy tydzień. Nieco chorowałam, dużo pracy jak zawsze, nie zdążyłam wypocząć przez weekend... Czyli to co zawsze. 
W tym tygodniu będą wyniki biopsji zmiany na boku Lilly, kciukasy mocno potrzebne!


1. Nowość- wielozadaniowe urządzenie VisaPure Philips. trzy różne końcówki, trzy różne działania. Bajer do kupienia w perfumeriach Douglas.

2. Revlon wypuścił nowe matowe maizdełka do ust. Piękne kolory, nieprawdaż? Jutro recenzja i swatche,wpadnijcie koniecznie!

3. Lubię tulipany a Wy? 



1. Co nowego jeśli chodzi o ofertę marki Lirene? Baza, korektor, podkład (wypróbowany już 3 razy, jest świetny) i pielęgnacja. Zaczynam testy!

2. Liu Jo Gold- idealny zapach na jesień i zimę. Otula, uwodzi, intryguje. 

3. Środę zaczęłam jak zwykle- od kawy. Potem tramwaj, autobus i kolejna stresująca wyprawa z Lilly do weterynarza. Była biopsja, czekamy na wyniki.




1. Kosmetyczne nowinki AA Cosmetics. Trzy bazy, podkład i maseczki w saszetkach. Zielona baza fajna, podkład też niezły. I jasny.

2. Od jakiegoś czasu mam problemy z sercem więc ograniczam kawę i przestawiam się na picie herbaty. Ta z cytryną smakuje wyśmienicie.

3. Wczorajszy ałtfit. Ulubiony szary płaszcz od Bee Collection i dodatki ze sklepu Time and More.

A jak Wam minął tydzień? Naładowaliście baterie przez weekend czy tak jak ja zaczynacie nowy tydzień bez sił i energii?

Pozdrawiam, Aga

13 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia. Bardzo inspirujące. Też lubię tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edyto :)
      Tulipany to piękne a często niedoceniane kwiaty.

      Usuń
  2. Same ciekawostki ! i porządne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i elegancko u Ciebie! :-)

    Ja się staram pójść dalej i przejść z czarnej herbaty wyłącznie na zieloną, ale rano nie obudzę się bez dwóch porządnych czarnych herbat. ;-) Poza tym w ogóle coraz bardziej przechodzę na zdrowe jedzenie i widzą, że to działa - tzn. wiele się poprawia dzięki temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być "widzę"!

      Trzymajcie się zdrowo z Lily! :-)

      Usuń
    2. Uno, ja czarnej praktycznie nie piję choć czarna z cytryną i cukrem to jest coś ♥

      Jutro rano dzwonię w sprawie biopsji, oby wyniki juz były.

      Usuń
  4. Piękny tydzień:-) czekam na jutrzejszy revlon a może coś więcej o podkładzie AA i Lirene:-)? O tak herbata z cytryną albo mięta za którą ja osobiście szaleje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, na pewno będą recenzje tych podkładów za jakiś czas :)

      Mięta ♥ najlepiej z działki

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za Lili i wspólczuję doświadczenia. Na pewno wszystko będzie dobrze. A zajęcia jak zawsze bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)