wtorek, 26 marca 2019

Beżowe love

Będę nudna, znowu beż :) Planowałam wpuścić do szafy inne kolory ale wczoraj przyszły do mnie nowości, oczywiscie beżowe. Nic nie poradzę, moja miłosć do beżu jest silniejsza.

Beżowa sukienka baza, na której buduję już kolejną stylizację to mój must-have o każdej porze roku :) Nie jestem ttypową szafiarką, nie pokazuję w kółko nowych trendów, przywiązuję się do rzeczy, często pokazuję w swych stylizacjach te same ubrania i dodatki :) Bo tak wygląda właśnie moja szafa. No, może poza wygodnymi domowymi dresami w których biegam na co dzień ;)

Ale wróćmy do dzisiejszego zestawu. Beżowa sukienka stanowi doskonała tło dla dodatków w postaci szala, czółenek w wężowy wzór czy skórzanych bransoletek. Uzupełniłam ją stonowanym beżowym płaszczem dyplomatką i niewielką brązową torebką. To cała ja!

Sukienka NAIA
Płaszcz Kaskada
Czółenka Marshall
Bransoletki Libell
Torebka Skorzana.com

pics by Zdrowissima

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzeć na Twoje stylizacje, są takie idealne i bardzo Ci pasują <3 Cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolory są dla Ciebie stworzone :) Fantastyczne buty kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zwierzęcy print dodaje uroku tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, "gładka" stylizacja, której lekkiego pazura dodaje szal w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż dziw że ja w szafie nie mam praktycznie nic bezowego 🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie dopełnia stylizacje ten wzór panterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze świetny look a buty są idealne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci jest w beżu. Ten szal w panterkę nadaje charakteru stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz w tej sukience, piękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze wyglądasz w beżu! Naprawdę piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. a a zapytam, czy takie obcasy są modne w tym sezonie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest pięknie, idealnie zgrane. Ten panterkowy akcent skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze świetna stylizacja, plus ta panterkowa chustka, wygląda świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech choć ja nie noszę to Tobie pięknie w tych beżach 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)