sobota, 30 marca 2019

Glow On The Go Kit Becca

Shine like a star! Kultowy rozświetlacz Opal Becca dostępny w zestawie dwóch miniaturek za całkiem nieduże pieniadze dostępny jest w perfumeriach Sephora. Wreszcie go dorwałam i chyba pora bym zmierzyła się na blogu z tą legendą!


Jeden z najlepiej sprzedających się kosmetyków BECCA, który podkręca makijaż na „wysoki połysk”. To kosmetyk z klasą. Działa na twarz jak reflektor. Shimmering Skin Perfector Pressed maksymalnie rozświetla skórę. Inspiracją do jego stworzenia było światło słoneczne w samo południe.
Zawiera rozświetlające perły, które pochłaniają, rozpraszają i operują światłem w taki sposób, aby naśladować naturalny blask. Wielobarwne perełki z pigmentem wyrównują koloryt cery. Ma nietypową jak dla takiego produktu konsystencję, bo łączy suche pigmenty z płynnymi, aby stworzyć komfortowe uczucie na skórze, dzięki któremu jest lekki, niewyczuwalny i nigdy się nie warzy. Rezultat: wysoki połysk, ale z klasą.

Zestaw ten kupicie w perfumeriach Sephora KLIK za 99zł.

W zestawie znajdują się dwie miniatury kosmetyków Becca: rozświetlacz prasowany Opal oraz wersja w płynie. Ja zwykle rozświetlam się płymmi produktami, jednak w tym przypadku sięgam po oba produkty. Kolor idealny : raczej chłodny, jasny beż, diabelnie uniwersalny, po prostu piękny! 


  
Fantastyczny duet który skradnie każde serce! Poczatkowo sceptyczna, opierałam się urokowi rozświetlaczom Becca, lecz przepadłam na dobre. Te rozświetlacze mają moc i szybko przeciągną Cię na swą błyszczącą stronę mocy. Jest błysk, gładki subtelny błysk bez brokaru, wrednych drobinek. Tafla wody w której odbija się księżyc, to właśnie rozświetlacze Opal.

 Musicie, po prostu musicie to mieć!

Pozdrawiam, Aga

15 komentarzy:

  1. Miałam miniaturkę, ale już tęsknię mimo dwóch innych rozświetlaczy w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki błysk z tymi rozświetlaczami, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te kolory! jak mój się skończy to chętnie sięgnę po ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Przepięknie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt Glov jest naprawdę super! Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozświetlacze są teraz obecne w wielu makijażach :) Sama świetnie się z nimi czuję :) A te wyglądają wyjątkowo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten zestaw i jestem zachwycona ♥️😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze z żadnym z nich, ale wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, efekt glow na bardzo wysokim poziomie, lubię takie "błyskotki" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię rozswietlaczy w płynie ale ten prasowany na swatchu kradnie moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jak to się cudownie błyszczy, uwielbiam takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten zestaw :) kupiłam w ubiegłym roku przed wyjazdem na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te błyski rozświetlacze ♥️😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)