poniedziałek, 30 maja 2011

Konkurs makijażowy na Youtube-serdecznie zapraszam

witajcie,
dzisiaj chciałabym wszystkich zaprosić do wzięcia udziału w moim konkursie makijażowym na youtube :)

Co warto wiedzieć przed przystąpieniem do niego:


  • Konkurs dla widzów mojego kanału oraz obserwatorów mojego bloga
  • Musisz mieć skończone 18 lat lub zgodę rodziców
  • tematem jest makijaż wyjściowy, wieczorowy, imprezowy przedstawiony na całej twarzy, nie tylko na oczach
  • makijaż można wykonać na sobie lub na modelce
  • zgłoszenia w postaci tutorialu zdjęciowego lub video (samych zdjęć wykonanego makijażu niestety nie biorę pod uwagę) dodawajcie w postaci odpowiedzi na ten film z tytułem: Urodzinowy makijaż imprezowy-konkurs u agabil1
  • na mój mail agabil1@o2.pl wyślijcie 3 zdjęcia efektu końcowego, w tytule umieszczając swój nick z YT
  • udział w konkursie mogą wziąć wszyscy, jednak nagrody wysyłam tylko na polskie adresy
  • mile widziane dopracowane i przemyślane propozycje makijażu oraz ciekawe ich przedstawienie
  • dopuszczam niewielką ingerencję programu graficznego (poprawienie jasności, kontrastu czy kolorów, wyostrzenie). Prace namalowane w PS będą odrzucone
  • fundatorem trzech zestawów pędzli jest firma Maestro, każdy zestaw o wartości 158zł!
  • konkurs jest otwarty od dzisiaj czyli 29 maj do 20 czerwca 2011 do północy, wyniki ogłoszę w dzień moich urodzin tj. 22 czerwca
  • zwycięskie prace pojawią się: na moim kanale, blogu oraz najprawdopodobniej na stronie Maestrobrush.pl, biorąc udział w konkursie użytkownicy wyrażają zgodę na prezentację swoich prac (wszystkie prace będą jedynie zaprezentowane na moim kanale)
  • każdy uczestnik może przesłać kilka różnych prac lecz tylko jedna z nich może wygrać
  • makijaż powinien być wykonany specjalnie na ten konkurs czego gwarantem ma być kartka konkurs urodzinowy u agabil1, trzymana w dłoniach uczestnika na zdjęciu efektu końcowego
  • po ogłoszeniu wyników czekam na adresy zwycięzców przesłane na mój mail agabil1@o2.pl. W przypadku gdyby ktoś nie zgłosił się w przeciągu 10 dni i nie przesłał danych do wysyłki nagrody, wybieram inną osobę.
  • zastrzegam sobie możliwość zmiany regulaminu w trakcie trwania konkursu

1 komentarz:

  1. Nagrody kuszą :) Z chęcią bym wypróbowała pędzli Maestro :P Choć nie tylko ja, pewnie będzie masa chetnych :P
    Jak tylko uda mi się wygospodarować troszkę czasu, pewnie coś zmaluję:P

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)