środa, 18 maja 2011

Q by Colour Alike #101 Trele morele

Q by Colour Alike #101 to lakier w kolorze rozbielonej brzoskwini. Posiada shimmer który jestw idoczny w słońcu i w silnym świetle.

Na zdjęciach w słońcu i z fleszem widać pociągnięcia pędzla, myślę że to wina oświetlenia gdyż w rzeczywistości aż tak to się nie rzuca w oczy.

Lakier posiada wygodny pędzelek, minimalnie węższy niż Colour Alike.
Bardzo polubiłam nakrętkę tej serii gdyż wygodnie leży w palcach i jest dzięki swojemu kształtowi bardziej poręczna niż nakrętka Colour Alike.
Lakier świetnie kryje. Jedna grubsza warstwa pokryje płytkę paznokcia bez smug i prześwitów.
Do zdjęć nałożyłam dwie cieńsze warstwy.



Trwałość jak to Colour Alike-znakomita :)

Lakier kosztuje 9,49zł i można go kupić np. tutaj

światło dzienne-w cieniu

światło dzienne-w słońcu

światło sztuczne-z fleszem

5 komentarzy:

  1. no właśnie nie jestem do niego przekonana :/ przynajmniej na moich paznokciach, chyba go wydam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moja kolorystyka.Nie jest brzydki , ale paznokcie jakoś mało wyraźnie w nim wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę że to zalezy od tonacji skóry

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek! Piekna brzoskwinkaa, tylko ten shimmer trochę mi nie pasuje (bo już bym kupiła!)
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)